№
|
Етап уроку
|
Задачі даного етапу
|
Форма уроку
|
Урок-лекція з елементами евристичної бесіди
|
Урок розв'язування опор
них вправ
|
Урок-залік
|
Урок розв'я
зуван
ня вправ підви
щеної склад
ності
|
Урок –змаган
ня
|
Контро
льна робота
|
Аналіз контро
льної роботи
|
1
|
Організацій
Ний етап
|
1. Привітання, фіксація відсутніх.
2. Перевірка підготовки учнів до заняття.
3. Перевірка підготовки класного приміщення до заняття.
4. Організація уваги учнів.
|
J
|
J
|
J
|
J
|
J
|
J
|
J
|
2
|
Етап перевірки домашнього завдання
|
1. Установити правильність, повноту
й усвідомленість виконання д/з
більшістю учнів.
2. Виявити прогалини у знаннях і навичках учнів, з'ясувати причини їх виникнення.
3. Ліквідувати знайдені в ході перевірки прогалини
|
|
J
|
J
|
J
|
J
|
|
|
3
|
Формування мети й завдань уроку
|
Розкриття загальної мети та плану проведення уроку
|
J
|
J
|
J
|
J
|
J
|
J
|
J
|
4
|
Мотивація навчальної діяльності
|
Забезпечити мотивацію навчання,
прийняття учнями цілей уроку.
|
J
|
J
|
J
|
J
|
J
|
|
J
|
5
|
Актуалізація опорних знань, умінь, навичок
|
Актуалізувати суб'єктний досвід
Учнів для сприйняття навчального матеріалу.
|
J
|
J
|
J
|
J
|
|
|
J
|
6
|
Вивчення нового матеріалу:
теорія,
практика
|
Забезпечити сприйняття,
осмислення та первинне запам'ятовування учнями матеріалу, що вивчається.
|
J
|
|
|
|
|
|
|
7
|
Первинне закріплення і корекція
|
Забезпечити засвоєння методики відтворення вивченого матеріалу
|
J
|
J
|
|
|
|
|
|
8
|
Етап перевірки первинного розуміння
|
Установити правильність усвідомлення вивченого матеріалу.
Виявити прогалини первинного осмислення вивченого матеріалу, неправильні уявлення учнів.
Провести корекцію виявлених прогалин в усвідомленні учнями вивченого матеріалу
|
|
J
|
|
|
|
|
|
9
|
Етап узагальнення й систематизації знань
|
Забезпечити формування цілісної системи теоретичних знань учнів.
Забезпечити закріплення в пам'яті учнів знань та навичок, які їм необхідні для самостійної роботи над застосуванням цих знань при розв'язуванні стандартних вправ
|
|
|
J
|
|
J
|
|
|
10
|
Етап застосування знань і навичок в змінених ситуаціях
|
1. Забезпечити засвоєння учнями знань і навичок.
2. Забезпечити формування в учнів умінь самостійно застосовувати знання в різноманітних ситуаціях.
|
|
|
|
J
|
J
|
|
|
11
|
Етап контролю й самоконтролю знань і навичок
|
1. Виявити якість та рівень засвоєння знань і навичок учнів.
2. Виявити недоліки в знаннях і навичках учнів.
3. Установити причини виявлених недоліків.
4. Забезпечити розвиток у школярів здатності до оціночних дій.
|
|
|
|
|
|
J
|
|
12
|
Етап корекції знань і навичок
|
Організувати діяльність учнів з корекції
виявлених недоліків, прогалин в знаннях і навичках у межах вивченої теми
|
|
|
|
J
|
|
|
J
|
13
|
Підсумки уроку
|
Дати якісну оцінку навчального заняття, роботи класу та окремих учнів.
|
J
|
J
|
J
|
J
|
J
|
|
J
|
14
|
Домашнє завдання
|
Забезпечити розуміння учнями
цілей, змісту й способів виконання домашнього завдання.
|
J
|
J
|
|
J
|
J
|
|
J
|
15
|
Рефлексія
|
1. Ініціювати та інтенсифікувати
рефлексію учнів з приводу свого
психоемоційного стану, мотивації
своєї діяльності, поведінки й взаємодії з учителем та однокласниками на уроці.
2. Забезпечити засвоєння учнями
принципів саморегуляції та співробітництва.
|
J
|
J
|
J
|
J
|
J
|
J
|
J
|